What about me?

Sitter hemma nu, borde gå ut med doggen. ja de är mkt jag borde göra.
Men idag känner jag inte för att göra något alls faktiskt..
ska ner på storvik en sväng och handla. sitter med ytterjackan på och stampar..
Fast kroppen är trött. så trött..
Pratade såklart inatt också. somnade runt 3. Sovit ca 8 timmar på två dagar.
Även inatt vart de alltså dåligt me sömn. Måste sluta med detta nu.
Har haft ett par riktigt roliga dagar på badet också, mkt skratt och tok.
Trivs när alla är glada och nöjda, när skitsnack inte existerar och gemenskapen känns.
Fast jag bara väntar på nästa stup, nästa sak som får mig att falla. för nu har jag trots allt tagit mig en bit upp.. IGEN.

På fredag har jag lovat mina kära kollegor att umgås och kanske sjunga lite.
kan nog bli riktigt trevligt, men nå utgång blir de inte, började tydligen jobba 10 på lördag. Lyckat :S
Men ja kan nog bjussa på en eller två singstar låtar, eller hur ;) haha

Näe men nuså, dags att rasta vovven innan hon kissar på gräsmattan ;D hahaha
Hej så länge!

en sak till.. what about me? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0