Härliga måndag

eller?
Vakna helt ensam. somnade dock med världens underbaring i sängen.
Helt otroligt va personer kan göra en glad. Speciellt du många gånger.
å andra sidan så gör du mig otroligt ledsen också, men de hör väl till antar jag.

Somnade runt två inatt. eller ja halv tre kanske. vaknade för ett par timmar sen.
skulle ju åka till valbo med johanna, men som ja anade så sover hon, o förresten så spelar väl inte de någon roll, valbo lär ju finnas kvar till 8a ikväll iallafall..

Idag kom lönen också, ska betala alla dessa jävla räkningar man har, verkar inge vidare men.
tur att man jobbat förbannat mkt i juli så man får bra i aug. tack o bock. snart blir man sambo för ett par månader också.
finns ju fan ingen lägenhet ledig till mig. vill ha en liten etta. Kan bli så att ja flyttar till gävle? me like gävle.
undra om de blir nå jobb osv efter furuvik då? ja de hoppas jag. för de är väl dags för nått nu?

Har även beställt ett simkort o dator av tre förra fredagen..
nu har de alltså gått en vecka o tre dagar, vet inte om jag fått de idag, ska väl hem om en stund o kolla, men har ja inte fått simkortet idag blir ja nog skitförbannat. då ska ja ringa tre o ta bort hela mitt abonemang o vägra betala en krona till, för en vecka o tre dagar ska de väl ändå inte ta.. brukar ta 3 arbetsdagar, o de kan ja tänka mig.. o dom har säkert mkt folk som är på semester, men dock inte 6 arbetsdagar..

Näe nu har ja skrivit lite iallafall..
grattis bettan på födelsedagen.
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0