Alkohol, Skål!

vart öl igår, blir vin idag!
hoppas att hysterin över löningshelgen inte går ut över hela lobby ikväll, palla mkt folk!
Sitter med hårfärg i håret, blir nog inte annorlunda trots allt ;D
Har hunnit sola idag också, grymt solarie de där ultra brun på stan. Bränner i ansiktet som fan när man ligger där.
Underbart. kanske man kan hålla brännan igång till sommaren, om man inte tröttnar.. Vädret suger idag också. vakna imorse och hör hur de typ regnar och är bara grått :S
Men efter några om och men så gick man väl upp och käkade frukost (De tackar vi för).
påvägen hem så skulle ja få skjuts, så ja sätter inet på mig mina strumpbyxor för ja tänkte att så kallt e de väl ändå inte, men va gör iqt på min vänstra sida då. jo han får för sig att han e två år igen och ska stampa i slasket på backen.. MM Och vem får allt slask över sig? jo jag! Tack för de..

hyffsat trevligt igår, kunde väl ha skött saker snyggare både du och jag.
Men jag tror inte vi är så smart på fyllan någon utav oss. Hur nu de här ska gå!? :S

Ska lyssna vidare på nomy nu och vänta på att färghelvete ska sätta sig så jag kan skölja och börja göra mig i ordning. SÅ satans röksugen, men ja kan ju inte gå ut såhär. måste fixa först.
Idag är jag trött också, undra om man hinner med en powernap. johanna vägrar ju höra av sig.
Hon har fått för sig att hon ska börja träna, så nu har hon vart ner på gymmet två dagar i rad och kört, även solat då kan ja tänka mig, snart e hon brunare än mig om hon ska fortsätta. men keep up the good work ;D

Jamen over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0