Bakis söndag!

Kunde det ha varit jaaaah, men nu är de så att ja drack inget igår, så helt nykter var jag när jag lade mig och vaknade kl kvart i 2 imorse. e sjuk :S
har ingen ork i kroppen, och känner mig allmännt låg.
Många tankar just nu.. vad ska jag göra?
ska jag bilda mig en egen uppfattning eller ska jag lyssna på andra?
Är det rättvist att bara gå efter vad andra säger för att skydda mig själv. ja faktiskt
Jag orkar inte vara den blåögda tjejen som är lätt att lura längre. jag orkar inte vara den som folk skrattar åt och säger , fan va dum hon är, såg hon inte signalerna ifrån början?
Även om dom skulle spela ett spel bra så borde jag nog passa mig jävligt noga i de här fallet.
Jag har ju faktiskt all fakta i handen, eller?
På 4 år, kan man ändras eller går aldrig ränderna helt ur?

Var hem till Lirkus igår, jävla trevligt, lite klent med supandet för dom tror jag.
Vi gick ner på 8an, där jag inte kände en enda pers tror jag, helt sjukt dött!
men man kanske inte får förvänta sig så mkt när de är helgen innan löning.
Träffade på lite folk på sibylla och utanför lobby med. Dennis och Tobbe va bra runt under fötterna ;)
så, sakta men säkert traskade jag hem runt halv 3, kunde inte sova men tillslut så.

Vaknade med hundra missade samtal och sms. men inget som var utav värde..Attans :S

Vad händer ikväll då? ska jag försöka mig på mat och slapp, tvinga hit min kära johanna som aldrig mera vill ses?
eller ska jag vara hemma själv till en film och fortsätta grubblandet på egen hand?
well well, de visar sig.
tack för mig. tjarå!

Kommentarer
Postat av: flamman

men gumman, vad är det som har hänt??????

2009-03-23 @ 18:59:35
URL: http://flammango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0