Det regnar och regnar

Godmorgon.. kunde de ha varit.
men dagen börjar med massa tråkigheter..
flera vänner som e ledsna, en utav en helt annan anledning, men iallafall!
massa missförstånd förmodligen och jag i mitten utav allt som vanligt :S
trots att ja inte vill vara där så kan jag inte låta bli att försöka hjälpa. vilket oftast resulterar i att de blir värre..
men som en vän så anser jag att man inte bara kan titta på :S de skulle jag inte klara av.
jag önskar bara att allt löser sig till de bästa!! alltid..

Malin drar iväg till utlandet inatt, den jäkeln ;)jag vill också följa med.
en vecka på lantzarote(stavas de så?)
medans vi får vara kvar i kalla sverige.
men hoppas verkligen på att våren kommer snart, för nu er de nog inte så jädra långt kvar.
2 månader kvar till sommar, sommar sommar sommar.
massa vattenaktiviteter och sena trubadurkvällar ;) MKT värt! ajamen

valbo idag senare.?
kanske kan hända att de blir ett monsterpass på badet också. känner för att rensa tankarna och så.
sen ikväll är de avskedsfest för malin ;D Höhö

hejsålänge!

Lina Malin Emelie Kristin - fantastiska fyran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0