En vanlig måndag


Då  har helgen gått.  och de har vart en förjävla bra helg. mys och gitarr spel, en massa fest och underbart sällskap!
jag är så lyckligt lottad över mina vänner, kan nog inte säga de tillräckligt många gånger, men dom betyder verkligen världen för mig..
har väl kommit in mig i lägenheten lite gran, finns ju småpyssel att göra här och där också, men de är sånt som får komma..
har lite saker kvar i storvik som också måste göras, men de hinner ja med senare.. känns konstigt att gå och lägga mig i ett rum och ha tvn och de i ett annat.
somnade på tvären i sängen uppe vid huvudkudden igår, fryste så mkt att jag kurade ihop mig till en liten boll, ganska charmigt faktiskt! ;)

Idag så blir de först lite sol på badet, efter de så tänkte jag dra mig emot emelie och malin.
vi tänkte göra i ordning varm oboy och grilla korv uppe i högbo. kristin och jocke ska spela gitarr!  MYSSSSS!!!!

johanna kan väl kanske ta och vakna också, för de verkar som om hon ville dra in till vikn å hälsa på mig.
HURRY HURRY..

jobbar ingenting nu denna vecka tror jag. och på söndag måste jag byta bort mina timmar, förhoppningsvis kan dennis ta min tid. Hoppas på de.. ska hjälpa till på utbildningen på badet!

ska sluta röka idag också . har tagit sista ciggen nyss, de ska gå de ska gå de ska gå!!!
Nu blire duschen och sen till badet..
puss å blulululu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0