Första natten är över....

de kändes konstigt. en krypande känsla längs med kroppen. som om någon låg och smekte mig över hela kroppen..
ELLER? näe. haha
jag sov i lägenheten för första gången inatt, jag somnade medans jag pratade med johanna på msn.
helt slut var jag. trodde att jag skulle ha svårt att sova. men IKKE! tröttans..
Imorgon ska ja hämta prylarna ist, orkar inte idag riktigt. måste handla och sånt ist, känns som om jag är lite hungrig nu.
har ingen mat (orkade inte handla igår) och kl är snart två på eftermiddagen ...
men de löser sig väl, känner inte någon ork att göra något här hemma just heller.
har satt upp gardiner och ställt i ordning de som ska ställas i ordning. sen blir de väl kanske pulka åk och bad.
har alla mina kläder fortfarande nerpackade i väskor :S Suck..

men bortsätt ifrån tröttheten och tapeterna på väggarna så tror jag att denna lägenhet blir hur najs som helst i slutändan. ajamensan de tror ja på!

Nu ska ja fortsätta göra INGENTING, men har inget bättre att skriva här heller så därför så låter jag bli
tjing..


3/9 08 - tiden går allt för fort ..6 månader ! </3 vi älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0