Ikväll!

Tjo tjena eller nåt!
jah, vafan ska man skriva här då.
Nu är de sent igen, som vanligt.
Får väl sova länge imorgon som vanligt, för man är ju som sagt arbetslös.
och sålänge johanna har helg så har jag helg, jajamen.. (bara för att inte få dåligt samvete så försöker jag tuta i mig själv det )
Umgicks med sjobergaren idag, sov här hemma, mys som vanligt.
gick väl upp vid 12 kanske? ja kommer inte riktigt ihåg. Hon sov som vanligt.
Glodde runt lite på näte och så vidare , sen fick hon ett samtal ifrån allas våran henke.
ville att vi skulle komma på en fika, så han och frugan jag och johanna drog till aldos och fikade lite.. En kaffe fick de bli.
sen gick ja hem och fick den underbaraste överraskningen av dom alla.
Gjorde mig i ordning och duschade hur länge som helst, för de måste nog vara de skönaste som finns fasiken.
runt sju traskade jag iväg mot hemköp och mitt lilla sötäckel. (får man säga så?)
Kikade på en riktigt kass skräckfilm och sen 40 year old virgin. Den filmen e ju för jävla bra.
Fick lite pussar och efter de va jag nöjd. tänkte jag skulle natta den stackrn som ska upp o jobba.
Knata hem och nu är jag här, skönaste kvällen på länge, förutom när min fru e här och underhåller mig med film och grejer.. den filmen vi såg i går va grymt bra, eller dom filmerna.. Ängligen släpper dom lite vettigt på bioduken.

Ja, så imorgon.. tydligen så skulle jag ha förfest imorgon så de blir väl till att städa då bland annat.
ska försöka hinna med en solning också där på förmiddagen, kanske även händer ett eller annat annan skojig sak.
Johan ska ja försöka hinna umågs med också, för han har ju skaffa sig en fästmö borta i uppsla och vill promt dit varje helg. men äntligen så är båda utan jobb, så nu jävlar ska här umgås ;D AJAMEN

Thompen min stjärna, i miss you like crazy, vi måste också ses någon dag!

underbar dag, och underbart bra slut på dagen, flera sånna dagar till en ensam liten Lina.
puss och godnatt.
"jag åker runt i storvik tills du svarar jag, HEIIIIII!" - haha Humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0