inflyttningsfest

kom på den underbara iden att ha inflyttningsfest fast de ser ut som tajkon hemma.
sagt och gjorde, igår small de till rejält.
med några få missöden så va kvällen helt okej..
alla verkade ha trevligt om man tittar tillbaka på bilderna ;)

Jobbade 11 till 4. drog hem och plockade med mig lite käk till malin.
så gjorde vi en sallad och kikade på film.
 eller ja, jag blundade och gjorde ett och annat ljud ifrån mig, fast filmen och sällskapet var underbart.
11 nångång så fick ja vakna, och kristin hoppade lite snällt på mig.
hahah fulaste skrattet i världshistorian, och även sötast..

jag tycker om mina vänner, den klockrena fyran vi e, med allt tok och skoj vi gör..
älskade älskade vänner..


saknar dig märta ;D hör av dig och kom å hälsa på mig någon gång..
tänker även på dig lillplutten, du är så vacker när jag blundar!

Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0