LÄGG AV!!

Ja, vafan ska man börja någon stans..
ringer johanna igår morse, hon ska iväg till Heartbreak o styra upp en massa.
sen drog hon hem till storvik och vände, sen kom hon hit till sandviken..
Vi gick på willys och dollar, skulle handla lite.. så väl framme i kassan så var de hundra pers i kö. så skriker en av personalen att dom ska ha en till till kassan, och då fick vi den brilljanta iden att vi ska såklart vara först i den kön.
Så johanna tar sats när tanten i kassan plockar bort "nästa kassa tack" skylten, och drar iväg med kundvangnen fortare än blixten själv, så dom stackarna som hade ställt sig i kön bakom fick sig ett ordentligt skratt, både dom och jag blev nog ganska förvånad över denna händelse. som sagt. Sjukt kul!

A men sen va de hem och styra upp lite käk, göra sig i ordning och invänta petra och henke.
Hann med att provsmaka några chips också ;D vilket johanna påpeka att man inte får och att man ska vänta på gästerna.. ;D FY mig. ajabaja.
Och såklart så visste vi redan innan vi gick ut att de kommer sluta i katastrof.
så när jag där på natten i fyllan och villan ska lägga mig i sängen så brakar hela skiten ihop ;D HAHAHA
Båda delarna mitt i alltihopa lixom bara går sönder..
Lite smått förvånad och ganska apatisk så försöker jag knepa ihop de där med skruv och mejsel, men de kunde man ge sig fan på på en gång att de skulle gå åt helvete. så en karl kom in, som sov på soffan med johanna och typ plockade isär skiten och ställde ner madrasserna på golvet och tyckte att de va godnatt :D så fick de bli.. trodde jag.
när ja vakna imorse så trodde jag att ja hade supit bort hela jävla livet, mobil och allt.. MEN Tillslut efter en timmes panikletande så kom den fram, under bräder och skit vid sängen!!

Så imorse försökte jag även sätta ihop sängen, men Ikke sa nikke, behöver lite skruv och skruvdragare.. JAJAMEN.
MEn de löser sig väl, får ligga på golvet sålänge, hej å hå!

Jaja orkar inte skriva mera nu, va kul igår, många razz och soda. Tack och heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0