Polis polis potatisgris

hej.. idag har de vart en dag att anteckna.. eller ?
började med att malin och emelie kikade förbi med hundarna..
kollade på filmen "ps. i love you" - SÅ JÄVLA SJUKT BRA FILM!!! ja grät floder måste jag säga. Ojoj.
blödig jävel jag.. men jag är så rädd för att förlora någon nära! precis som i filmen..

iallafall, vi gick till parkbadet och solade, skönt..
efter de så gick vi hem till malin och emelie och kika tv och så.
malin gick till gymmet och jag och emelie åkte till polisstationen och tvättade volvon.
Pärlan blev fiiiin ;D finns bilder på bilddagboken.se Lilafowel heter jag där..

Sen kom vi på att vi va hungriga, så pizza ifrån verona blev det! GOTT MED HELLAS!
slutade med nyttigheter och film, sen hem och nanna..
nu sitter jag med emelie i telefonen! och snart sovdags..
puss å hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0