Sådär ja!

somna på soffan inatt, inte helt ovanligt.
undra när de ska komma en räddare i nöden och fixa min säng? Förmodligen när jag ber någon då!
Har världens värsta måndag framför mig. ska göra dom tre värsta grejerna idag. Städa, tvätta och handla. SUCK!
Haft en bra helg trots allt. vart lite småtjaffs här och där, men de löste sig tillslut iaf. Jag är inte så lätt att ha att göra med. Speciellt inte när jag är full..
Lobby i lördags, vilket var roligt, ganska full var jag, men nöjdast att ja handla en drink i baren enbart.
kanske inte behövdes mera.
Gick till sibylla där jag beställer maten, tar ett steg åt höger och tappar bort min lapp, mkt bradär!
kommer hem och letar i fickan och tadaaa, där va den visst!
Käkade räksallad och hamburgare, gott va? ;D haha..
Fick allt över byxorna och johanna va snabb nog att fota mig där när jag vickade hela lådan över mig ! bra där!
vaknade sjukt tidigt vilket innebar att jag knatade hem till babe och kolla läget.
Där va de stendött, sjukt slitna grabbar.. :D
GIck på mias och beställde en sallad, smaka apa. äckligaste sallad ja nånsin ätit tror jag!
Vidare hem till nicke och kikade tv och lirade lite guitarhero, skulle hjälpa honom att öppna lite låtar så han slipper spela dom första fem.. :D Gick väl bra.
Jag har nog aldrig träffat någon som faktiskt sitter i duschen och sover. säkert i 40 min 1 timme satt han där. så ja va tvugen att kolla så han inte drunknat ;D haha..
Vart massa mys och film, sen gick jag vidare till donken och köpte mat med mig hem.
däckade runt två och vaknade vid halv 10.
så nu har jag iallafall städat undan lite grann. har fortfarade de västa kvar. men tänkte att ja ska gå och sola o så först.
Ta en liten paus i allt, för de är INTE, observera. INTE kul att handla och tvätta..

Imorgon ska jag till tatueraren och få lite färg. Mkt nice! Vi hörs väl.
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0