"talibanploj och dansband!"

Godmorgon..
har inte sovit sådär överdrivet mkt.. somnade runt fyra - fem inatt..
vaknade nu kl halv 10.. varför kan jag inte sova(?!)
haha, roligaste kvällen på mkt länge igår.
Jag gick hem till malin och emelie runt halv 6 tiden går. skulle ta med mig hundarna på en lång promenad. eller ja tillräckligt lång för mig iaf ;D så ja gick ifrån bruket upp till norrsätra och tillbaka. typ.
allt som allt kanske de blev en 5 km iaf.
Gick å la mig på deras soffa och inväntade gänget, dom jobbade.
haha runt kvart i 9 så plingar de på dörren, då hade ja lyckats somna till där mellan 8 o 9 :D de va nice.
för natten innan hade ja bara sovit 1½ timme ungefär, och upp och jobbat förmiddag!
sen efter en stund så kliver krisin in med gitarren i högsta hugg också. mkt trevligt.
nåja. efter en stund så kommer malin på att vi ska sminka oss som talibaner och klä ut oss..
sagt och gjort, de gjorde vi också ;D å satan va kul vi  hade! poppade "sån" musik och var allmännt störda!
Runt 20 över 10 så kommer emelie hem, smått överraskad av den syn hon fick se när tre "talibaner" sitter i soffan.
så vi hugger henne dirre och börjar sminka henne med..
sen drar vi ut i volvon och gäääsar runt i sandviken, första stopp e mc donalds såklart, driven. stackars cinen ;)
sen blev de lite häng och ytterligare en sväng, till hagaström. Undra va dom där inne tänkte när vi kliver in som talibaner och ska handla ;D De va hysteriskt roligt.
slutade kvällen i al quida med dansmoves och centralskolan. jag var nog tröttast faktiskt!

Mkt kärlek till mina brudar, underbaringar..

lägger upp bilderna så småningom..
Annars finns jag på bilddagboken.se
Lilafowel! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0