the big street!

där bor jag.. mitt i sandviken ; D
känns väl ganska overkligt men ändå sant..
ja har fått hjälp utav tre underbaringar hela dagen, känns som att ja inte skulle klara mig utan dom..
vart en tripp till valbo och ove jansson, köpte inte så mkt men de blev tre vinglas i svart. och lite annat på ikea ;d
Allt i hela lägenheten e typ intryckt bara.. fast datan har man såklart satt upp ;D för de tyckte man väl va viktigast.
även tvn och stereon e inkopplad..
tyckte de såg ut som ett tattarbo här inne så jag satte upp gardiner, och efter JÄVLIGT många om och men så fick ja upp skiten, inte världens vackraste när dom e ca tre decimeter för korta, men som sagt. de ser ju ut som ett tattarbo ;D
på torsdag ska ja hämta säng och soffa, så just nu ligger ja på en madrass i vardagsrummet ;D haha

imorgon blire pulkaåk och bad hela dagen, göre göra GÖÖÖRE ; ) hihi

god parfym, mm man blir ju nästan sugen ;d
nä men nu är de lixom dejt med kudden, tröttast i världen.
Puss o godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0