Time to sleep

kom hem för en stund sen. vart hos mina fruar.. underbart som vanligt..
massa underbart mys och filmtittande.. gos med hundar som fiser värre än de västa jag känt nägonsin och ben som gosas sönder.. emelie med världens godaste mat och en massa godis, kan de bli en bättre tisdag ?
naaaaa, tror inte de vaah!! ;)

börjar bli ohyggligt trött nu, men inte kan man sova heller. fast skulle jag lägga mig ner å försöka så skulle jag nog somna på stört.. har även kommit underfull med ett och annat idag.
jag försöker lära mig spela giratt också, men ja tror att malin tröttnade på  mig, man tror att de låter bra, men ja tror fan att de låter som skräp , får försöka träna lite till.och har jag tur så kanske man får låna hem guran lite och träna hemma, kasnke går bättre om man sitter själv och plinkar, man kan ju någon not nu iallafall även om de inte räcker på långa jävla vägar så är de en väg att ta iallafall, har ju vänner som faktiskt kan lära mig att spela, som även e självlärda..

Mina ögon hänger inte riktigt med nu och har ytterligare en toppendag planerad framför mig.
först blir de sol på badhuset sen efter de e de lite träning inför provet för våran kära lillasyster. och sen efter de så blir de 8an och biljard / avskedsfest för mallan som drar iväg till lanzarote i en vecka, känns som en evighet !?.

så sjukt taggad till basic element på fredag, jag vet att de måste vara bara jag som e de, men trots de så är nya singeln bra, har nog sett dom minst tre gånger, uppe på scenen med odm en gång, lär väl sådär,men kul vare! haha

touch you right now ;) haha

jaja, godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0