Underbara älskade

Nyvaken och lite smådåsig i huvudet. somnade tydligen först igår?
jävla skönt att sova faktiskt, men tydligen så både stönar och snarkade jag ;) Hör väl kanske inte till ovanligheten när man e förkyld, jag vet inte!
Johanna har vart hos mig i två dagar, helt underbart. slipper vara själv och jag har något att sysselsätta mig med.
vi har kikat på flera filmer och käkat grym mat och druckit drinkar ;) fast bara två!

Ikväll så är de dags för lite thaimat som johanna skulle knåpa ihop, ja vet inte vad hon har planerat men de ska bli spännande att käka. jag och niklas får väl käka donken om de skulle vara så. fast hon e grym på mat, så ja tror att de kan bli riktigt gott.. 3 rätters skulle hon slå till med ;)
Imorgon är de onsdag, då har jag lovat förfest hos mig, undra när man ska lära sig att inte lova så mkt då ;)
Meeen de gör inget.
torsdag blri de nog lugnt, och freda lördag e de fest, jajamen!
När Johanna har sina 10 lediga så har jag också 10 lediga. innebär alltså 10 helgdagar ;) haha

Solen lyser, hoppas att det håller i sig.
Jag gillar! hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0