Valbo och syjunta med mat och mys!

Tjo.. ytterligare en underbar dag..
Först blev de en morgon med notebook.. eller såg jag den igår kväll kanske?
jaja.. duschade och stack till malin och emelie..
ja tänkte hjälpa henne sy in lite kläder som hon hade..
men symaskinsjäveln funkade inte.. så vi inväntade krillan. och sen blev de valbo..
hittade en supergod herr parfym..GEMIG!!!
aja, vart iallafall galet hungrig efter valbo.. så vi drog till ica och köpte lite käk..
åkte hem till malin och käkade. de vart bra med folk, för malins bror och flickvän dög upp och gjorde en kladdkaka till efterrätt ;) jag och emelie körde hem dom till åshammar sen också..
blev massa mys och gos tills jag runt 3 på natten drog hem.. Jisses vilken dag.
imorgon ska ja sov alänge, sen blir de solning på badhuset och sen utgång ;D
Köpte även ett mineralpuder, 160 kr ist för ids 320 kr ;) hoppas att de funkar lika bra.
var tvungen att ta den mörkaste nyansen..

nu yrar jag nog bara..
kolla in bilderna på bilddagboken.se
knorrigt eller Lilafowel. bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0