Tröttlund

kan vara så att jag tröttnat på att skriva blogg..
men tänkte iallafall bjuda på ett inlägg.
har nyss vaknat (Läs kl 14.14). Har skruvat om dygnet något så kopiöst..
Vi hade en rolig natt, jag johanna och laura. kollade på massa flummkort sen teneriffa osv.
Somnade nog framåt en 6 tiden. döende..

Idag kommer johannas kompis cindyjohan hit o hälsar på, haha han kommer ifrån norrköping och ja vet inte varför han ska hit. men han kommer i varje fall.

jag har även fått ett jobb, för nu vart jag trött på allvar av att gå runt o vara arbetslös..
ska provjobba hela helgen, så de kan inte bli bättre.. kom till köpis o drick kaffe av mig ;) hehe
de är iallafall 50% och mer kunde det bli, men det känns som om de är en bit på vägen, så grattis till mig ; )

Nu hör jag johanna o lauris prata där inne o jag ligger o fryser här ute, för något bestämde sig för att öppna det här jävla fönstret..

med huvudvärk o hunger i magen så tänkte ja nu sluta blogga, orkar inte mer. de händer inget spännande..

hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0