I Vagnhärad!

Ligger på soffan hos Alina.. Mycke skönt!
kl e alldelens för lite egentligen, men har man barn som ska till dagis/skola så finns de kanske inte så mycket till val? sen kom de främmande också, därför sitter jag här o alina kacklar i köket.
jag ska väl snart gå upp och käka lite frulle kanske.

har varit här sen i onsdags, vi har hunnit dragi ett par fyllor, träffa sjukt nice människor o bara haft myyys.
imorgon ska jag hem tror jag. funderar på de iallafall.
tycker de är så häligt här, men samtidigt så måste jag hem o fixa med flytt o sånt där skit!

saknar min johanna, massor! inte hört av henne på aplänge.
men ja tror hon går av idag.

jösses va hemlängtan man får när man inte är hemma. ja trivs borta, men de är mycke mycke skönt med sin egen säng.
saknar malin o min gura också. (Y)

frukost nu! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0