Inte allt för aktiv

Dåligt med bloggande.
tappat intresset lite grann. eller ja har väl inte haft så mkt tid heller.
mitt uppe i en flytt / storstädning just nu.
ifrån storgatan till hyttgatan, o jag trvis verkligen superduper i den nya lägenheten.
har målat om o fixa en massa, fått iordning så pass att det går att vara här.
men ingen mat än. orkar inte hämta den ifrån gamla. fast ja kanske borde?
Alla kläder ligger utspritt över hela golvet, i en etta. ja ni kan tänka er hur de ser ut då. kaos
men tog aldrig med mig galgarna till nya, dum som jag är, men trodde inte att ja skulle behöva dom, men de gjorde jag..
Måste mäta en massa också, så jag vet om jag ska ta med mig badrumssakerna eller om jag ska kastad om..
Någon som behöver en dator? stationär med skärm o allt. ja har inget behov av den längre.. hör av er isf.

Idag ska jag nog bara försöka ta de lungt, hade feber igår, vet inte vad det är för fel på min kropp. blir lixom aldrig frisk. frågan e om det blir en sån här tung vinter med bara massa sjukdom .  orkar inte om jag ska jobba ute hela vintern, då vill man va pigg o kry.

Ja missade halva matchen igår också. men hörde att sverige hade lite oflyt med domaren. aa men de är väl inget otippat. dom är inte lika bra som dom varit. frågan e när sverige ska få nog av lagerbäck? kanske dags att byta nu, för spelarna är de inget fel på. jaja.. nog om de.

Johan berättade om en grupp för mig igår, förbannat bra musik verkligen. Kul med personer som har samma musiksmak osv. synd att min spotify har sluta fungera, för all min bästa musik fanns där, o nu e den borta :S
jamen skillet heter dom iallafall.. lyssna in dom. bra skit

jaja. nu blir de väl något annat, kanske plocka här hemma.
hörs..

Skillet - falling inside the black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0