Jag har fått den äran

Hejsan.
Inatt har jag haft ett rent helvete kan man säga.
sovit två timmar och vankat upp o ner mellan sängen o stående.
Tillslut fick jag nog, visste inte vad jag skulle göra.
så kl kvar - tjugo över 7 imorse ringer jag i ren panik och frustration till mormor o morfar.
Jag har alltså fått öroninflammation och kan inte sova. ni som inte förstod de. haha
Jag förklarar hela situationen till mormor som förstår mig som ingen annan gör.
Hon säger att hon ska diskutera detta med morfar och ringer upp.
Efter bara nån minut så ringer telefonen igen o då är det morfar som pratar.
Han säger att han bara ska klä på sig och att mormor har skicka med honom diverse antinflammatoriska prylar.
sen fick ja prata med mormor som bara kontrollerade att allt morfar sagt stämmde o sen frågar hon om jag har mat hemma ; ) Vilka jävla underbara människor.
så morfar sätter sig i bilen o åker 20 minuter för att ge mig smärtstillande så jag kan få sova ut. och sen att ja absolut måste ringa ikväll o berätta hur det gått. Mormor är ju säker på att jag har svinunfluensan.
själv så är jag bara säker på att jag har fått en visdomstand o att det påverkar öronen på ett jävla dåligt vis.
Det jag vill komma till i allt detta yrande är att jag har fått den äran att ha dom två mest fantastiska människorna i mitt liv, och till och med kan titulera dom som mormor och morfar <3 . ja utan er vore jag ingenting.

Nu ska jag försöka få någon slags sömn kl halv 9 på morgonen. kommer ju skruva till den här dygnsrytmen åthelvete. men de får de vara värt. är ju trots allt sjukling!!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0