Äntligen!

slog upp ögonen 10.30 någonting.
skönt att komma upp i tid. ringer till sandviken energi och får till min förvåning inte ens vänta i kö för att bli mottagen med en röst som säger något i stil med karin..
Förklarar att jag ska byta lägenhet och att jag vill säga upp detta avtal jag har i min gamla.
och då förklarar hon att jag måste säga upp detta och teckna nytt på nya stället, med nytt abonemang o alla dessa kostnader.. varför vara så krånglig. varför inte bara flytta över abonemanget som jag har till nästa ställe.
Nä inte nog med att jag måste betala ett par hundra extra för ett nytt så måste jag även ansöka om ett nytt, som om det inte var säkert att jag skulle få ett nytt elabonemang. wierd!

jaja. efter de så käkade jag lite frukost, glodde lite bloggar och annat skit.
skulle gå in helt utan avsikt att ladda ner (För de vet ju alla att det är olagligt) på piratebay idag och kolla runt lite för att se om något nytt smaskigt hade trillat in. och till min förtjusning såg jag att One tree hill hade startat igen. alltså en ny säsong med blod svett och tårar. jag var tvungen att gråta en skvätt här och nu i ren lycka över denna upptäckt!!

Så till något helt annat. ska tvinga fröken fröjd till sandviken idag tror jag.


so long suckers..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0