Beautiful disaster

Haft en inne-mysar-dag idag ; ) kollat på en bra serie, käkat god mat och bara slappat.
jag har ingen energi eller ork att göra något, samtidigt som jag vet att jag måste göra något åt det.
Onsdag bär det av till sjukhuset, får vi se vad dom tänker göra åt mig då :S
börjar faktiskt blir lite nervös nu.

Lillebror fyller på onsdag också, lillplutt blir fan stor nu. 14år gammal.
kommer ihåg själv när man var 14, då trodde man verkligen att man var världsvan ;P
Träffade även dig i den åldern, kommer du ihåg?

mitt inre kaos vill inte sluta.
jag var orolig att såra dig, nu vart de precis tvärt om antar jag. och det verkar inte röra dig i ryggen, varför försöker jag alltid med det bästa när de slutar med att det är jag som får en stor fet smäll själv.
Fy fan för dig, jag vill aldrig mera prata med dig, aldrig någonsin. såra någon annan för mig kommer du inte åt. jag är bra på att dölja vad jag tycker och tänker, och tror du att du förstår mig eller vet vad jag tänker. BULL SHIT. du vet inte ett skit, då skulle du inte göra som du gör. Du e bara feg, och de äcklar mig!


ja men snart ringer johanna också, skönt att höra hennes röst, verkligen inte igår. men nu ska jag fortsätta ligga under täcket idag ; ) För de är jag värd. sen blir det kladdkaka tills frida kommer hem, efter de ska jag nog kanske gå ut och gå och rensa lite, för alla behöver det somtimes. jag behöver de, jag behöver dig men vad hjälper de.

Hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0