Känner lycka i kroppen

Jag mår bra. tror jag!
Några små saker jag önskar att det gick att ändra på, men man kan inte vara nöjd med allt, inte sant?
Slutade på furuvik i lördags, kändes sådär :S kommer verkligen sakna alla där. jävla skönt gäng!
men åter back igen nästa år kanske. då är man inte ny heller ;)
Hoppas på att de blir kungsberg i vinter, de hade väl vart fantastiskt..
då har man vinter säsongen klar också..

Skänker en tanke till johanna som har de tufft nu, vet inte hur jag ska nå fram till henne när hon drar sig undan. svårt som fan att visa att man bryr sig,för någonstans tror jag hon vet. men de hon behöver e kanske ensamhet? att få tänka igenom allt och sen ta steget till allt nytt som komma skall. för dåtid e trots allt dåtid. måste blicka frammåt..

När jag vaknade imorse hade frida redan vakna. vi koppla in ljudet i min DVD ifrån datan. O satan vilket jävlaa ljud jag har, man blir lycklig i kroppen när man hör all genial musik.
folk som inte förstår sig på musik, vad gör dom när dom känner alla känslor dom vill få bort?? :O

Är även så sjukt taggad på fest så de kryper i mig. ska verkligen mordhota joel att ha fest på torsdag.
O peter kommer ju hem till dess också! ; ) känner PEPP!!

Ska förresten på bio på fredag :O hur fan ska detta gå?
ja vet varken ut eller in på mina känslor, vet inte ens vem eller vad!? herri min jesus. Kan ingen bara skriva upp mitt liv som en saga, och så kan jag rätta mig efter den, för jag hatar verkligen att inte ha kontroll på läget.
Inte många gånger i mitt liv har jag varit osäker på vem jag är eller vad jag gör här osv. Just nu är de ett inre kaos i mig som vägrar lösas upp.
Och på tal om att lösas upp, mitt jävla handfat har fått stopp, provade hälla varmvatten där som ska lösa upp skiten, men de verkaar inte funka.. HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!

Lyssnade på green day - time of your life idag och fick en jävligt jobbig klump i magen.
kan fortfarande inte fatta att du e borta. grät en skvätt igår också, när ingen såg på..
allt känns så fel, men ändå så gör jag inget åt det.
jag är kvar i samma meningslösa mönster som alltid. VARFÖR inte bara göra nåt åt situationen istället för att gnälla så förbannat.. de är inte ett dugg synd om mig, jag har satt mig i den här situationen själv eller hur!!?

ja tror att jag saknar och behöver DIG bara..
vem nu den där dig är.. har ingen aning!?
Fyfan för ovetskap

Näe, nu är de mera musik på schemat, och lite mat på däh! jamenvisst!

hörs /Lina




"Det är ej endast mitt hjärta sm sargats på min stig
jag har sett flera människors smärta, besvikna ögon, tårar som fällts
som oftast stelnat till hårda vassa stenar att användas som vapen i besvikelsernas krig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0