Men herri min jee

sitter med en tallrik gröt !? Vad hände lixom.
Somnade väl vid halv 1 inatt, tidigt för att vara jag. Men vaknade 06.40. herrigud..
somnade iallafall om nästan på en gång. vakna halv 1!!!!! va hände ? 12 timmars sömn.
skallen känner sig mosig som fan. ont i huvet o seg..

men de hindrar inte mig, ska ut och vandra idag.
när frida kommer hem ska jag tvinga henne.
Jag har sån j-vla träningsvärk idag, så UNDERBART att känna i ben rumpa o mage. 
Så på med skavsårsplåster och skor o kör baaah!!
haha.. skönt att min inspiration håller i sig. faktiskt,
Jag har bestämmt mig, detta ska gå. helt enkelt.

Får se om jag åker till mamma i falun på måndag fast hon vet inget om de än bara ; ) haha
kanske man kan hälsa på en o annan tös också. jäjä lär väl visa sig om man är välkommen

Helgen vart hel lugnt rakt igenom. va hem till N igår och käka i mig hur mkt godis som helst. måste ju fan trycka nu när man ska låta bli från o med nästa måndag ; ) de kommer gå super.
Ja kan inte börja mitt nya liv förens efter lördag. lovade ju micke att jag skulle åka till klubben o dricka med dom när han fyller stor, då är de bara på med partykepsen ; ) sen är de slut med det. mkt bra (Y)
kanske man ska åka till märta en sväng. kostar inte mera än 300 kr att åka till liverpool just nu. UNDERBART!

komma härifrån, göra annat o bara vara en sväng. ut o shoppa o ut och ha trevligt. ja men får väl se vart min lön hamnar på först. kanske blir åthelvete dålig. då är ja körd. ahmen vi skiter i de just nu.

Ska väl ta o äta min gröt dricka mitt the´ och glo på idolreprisen..
Längar tills imorgon natt. då är de nytt avsnitt av one tree hill! Lovely!
Puss då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0