Men trööööökigt.

Sitter här kl tre på natten o skriver blogg. normal?
har varit hemma hos S o hälsa på idag han va snäll o stämmde min gitarr o plinka lite.
försökte lära mig ett par ackord, men ja tror att han själv har lite problem med de där.
men efter lite mutande så spelade han lite för mig, så otroligt lungande att höra ljudet utav en gitarr.
därför köpte jag även en egen, ajamen!! (Y) tummen upp för mig!

Vart utgång igår med bästa johanna. skoj vare, men ack så sliten jag var idag.
kl tre va jag ner på 8an o kollade in biljardtävling där den enda bruden som va med vann. bra gjort hejjahejja
tog en öl o en pizza, klev innanför min dörr o orkade inte röra mig emot klubben idag. dåligt jag vet men orkade verklien inte. hoppas dom får grymt skoj där ute utan mig.. som ja egentligen ville åka till.:S

Nu har ja nött o nött o nött in ackard på guran. men de går inge vidare, har förbannat ont i fingertopparna. men ju mera man kör, desto fortare går de ju över.. måste ju lära mig en låt nu på två veckor, har ju sagt de.

ska också lära mig lite tree doors down o limp bizkit osv. ja hr några godingar på g ; ) MEN DOM ÄR SVÅRA. håll tummarna för tusan.

nä nu ska jag försöka sova. kommer drömma om min gitarr. en lycklig kväll i mitt liv när jag kan spela. ajjamen.
well, so long suckers
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0