take your sweet sweet time, i´ll be here when you change your mind.

Godkväll!
Vaknade halv 11 idag. inte direkt pigg kan man väl säga.
taggad som tusan på att springa en tur iallafall.. gick upp o käka lite frukost. la mig i sängen igen och lyssnade på lite musik. fyllde på mp3n med härlig peppmusik.. men sen kom de igen, de där oväntade, de där absolut förbjudna. jag vart avtaggad helt enkelt.. men vet ni va. jag sa ifrån till mig själv. jag skulle ut och springa de va bara så..
Tog på mig kläderna och gick ut.. gick upp emot högbo först. eftersom jag har ett knä som e helt knas så måste jag värma upp, vilket var supersmart o de är ja tacksam för just nu..
Gick iallafall emot hälsans stig.tänkte att ja skulle börja springa när ja väl kommit dit.. och mycke riktigt. ja tog de väldans lungt o kände riktigt efter hur de kändes.. sprang iallafall nästan hela rundan ; ) sen gick ja lite o sprang lite.. men sen sa mina fötter ifrån, fick sånna jävla skavsår.. e de inte de ena så  e de de andra.. imorgon måste jag nog ut igen, kommer ha sån förbannad träningsverk.
men ja är otroligt stolt över mig själv o det jag gjort. ett och ett halvt år sen sist.
nu är de pepptajm ; ) På riktigt!!

hade nice igår också. hälsa på en vän o kolla tv. snacka lite skit
vad händer ikväll då?
känner för att göra något. kom precis ut ur duschen. vet bara inte vad. för i sandviken är de ju så att man måste vara alkis eller mijonär för att kunna göra något :S Så sjukt less på allt supande nu.. o rökande.
slut på båda delarna nu ska må bra ska bli bättre. ska ska ska.. Hopas inte operationen hindrar mig bara. för då kommer ja inte kunna springa antar jag men efter ett par veckor så e man nog fit for fight igen ; )



jaja. nån som har något förslag ang ikväll, hör av er.
annars. trevlig helg.
hörs.

jesse McCartney <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0