tid som läker sår!?

Jag har gråtit ikväll, gråtit över dig.
saknaden är outhärdlig. fan du fattas verkligen. det värker i varenda muskel.
ögonen vill inte sluta tåras, hjärtat vill inte sluta blöda.
en person som dig kommer jag aldrig lära känna.. Mattias min underbara, kom tillbaka!

Var hem till Anne idag, pratade jättemycket och länge om allt möjligt.
saknar verkligen henne och hennes varma kramar, saknar också alina otroligt mycket.
måste ta mig ner någon gång snart, massa man säger, men aldrig gör.. suck.

Fan ja vill skrika, skrika ut så högt jag bara kan i ren panik..
Jag är trött på att sitta fast i detta träsk. är trött på allt i princip.
ge mig något att längta eller se fram emot. något som utesluter alkohol o fylla.
något som innehåller värme och vänskap. är det ens möjligt till en vän att lita på i denna värld?
Jag måste komma härifrån innan jag spyr på alltihopa. Jag vill Härifrån. måste åka. bort. nu

Har sagt att jag ska åka till liverpool också, så dit ska jag. måste fylla mitt liv med ljus. måste fylla mitt liv med mening, jag trodde att jag var stark, jag trodde jag hade styrkan att orka. men snart orkar jag inte hålla masken längre, snar faller jag ihop här och nu.
jag vet, de är idag, imorgon känns det säkert bättre. men det är ohållbart att fortsätta på de här viset. måste finna livsglädjen i något. men vad? måste träna, måste träna. fan fan fan...

jaja. nog om detta
oa tid inom 3 månader, kanske ett problem försvinner.

jag ångrar lite de jag sagt, men jag står samtidigt för det.
jag är inte den jag visade mig att vara. jag vart missförstådd och igenom det försvarade jag mig.
På fel sätt, jag vet.. men det är mitt ända sätt.. hjälp mig istället för att trycka bort mig!

nu ska jag dregla på kudden. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0