Gotland here I come! : )

Äntligen sitter jag på tåget. Sandviken blir mindre o mindre!
De ska bli så jävla skönt att komma ifrån sandviken om så bara över sommaren!
Jag tänker dra till gotland o ha den bästa sommaren på hundra år ! Jag måste för min egen skull..
Ska verkligen fundera ut vad jag vill o vad jag tänker göra med mitt liv ; ) då tyckte jag att en sommar på gotland.. Tjaaa varför inte ; )
ska jobba som servitris på olearys i visby till en början.
sen vet man aldrig vart man hamnar, kanske rent ut av åker hem om de inte passar.
Jag ska verkligen ge de här en chans, vem kan få ett bättre erbjudande? En sommar på gotland.

Kommer verkligen sakna alla mina vänner hemma.
en speciell saknad kommer finnas för Fredrik, men jag vet att han kommer och hälsar på mig där borta i sommar!! ; ) ser verkligen fram emot o se vilka som faktiskt vill komma o hälsa på! De är ju inte så att jag kommer försvinna ifrån planeten, även om de käns så för mig! haha..

Måste försöka sova ett par timmar på tåget, är så sliten..
och med min vanliga planering så höll ja på att missa tåget imorse, haha fick springa o flämta som en jävla dåre. Bra Lina.

Ha en bra sommar, heddå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Uppdatera mera :)

2010-06-09 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0